PLN 0
0.00

Częste pytania / FAQ




PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Czy klient zostanie poinformowany o wysyłce?
Czy wysyłka jest darmowa lub wliczona w koszt produktu?
Czy jest możliwa wysyłka za granice kraju?
Czy jest możliwa płatność kartą w sklepie?


PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW FABER CASTELL
Czy są pióra wieczne Faber Castell skierowane dla osób leworęcznych?
Czy sklep oferuje produkty marki Faber Castell przeznaczone dla dzieci w wieku szkolnym?
Na jaki okres udzielana jest gwarancja na produkty i co obejmuje?
Czy w cenę produktu Faber Castell wliczona jest cena za pudełko?
Czy każdy produkt piśmienniczy zapakowany jest w pudełko firmowe?
Czy oprócz pudełek standardowych producenta, występują inne do wyboru?
Czy wszystkie produkty Faber Castell, które są dostępne na stronie internetowej FcSklep są dostępne również w sklepie stacjonarnym od ręki?
W jaki sposób należy konserwować pióra wieczne?


PYTANIA DOTYCZĄCE USŁUGI GRAWEROWANIA PRODUKTÓW FABER CASTELL
Czy usługa grawerowania produktów Faber Castell jest darmowa?
Jak długo trwa usługa grawerowania w sklepie stacjonarnym?
Jak długo trwa realizacja zamówienia z usługą grawerowania produktów Faber Castell?
W którym miejscu na produkcie znajduje się grawerunek i ile można użyć znaków?
W którym miejscu przymocowana jest tabliczka z dedykacją, w przypadku zestawu prezentowego lub pojedynczego produktu?
Co to jest tabliczka? Z jakiego materiału jest wykonana?
Jaką metodą wykonywany jest grawerunek?
Czy grawerować możemy wszystkie produkty Faber Castell?
Czy klient ma możliwość poza tekstem wygrawerować logo lub grafikę na produkcie czy tabliczce?
W jaki sposób klient może przesłać tekst i logo do wykonania grawerunku na danym produkcie czy na tabliczce?
Czy jest możliwość złożenia zamówienia na produkt z usługą grawerowania na wysyłkę z płatnością za pobraniem?
Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie na produkt z usługą grawerowania?
Czy koszt usługi grawerunku jest uzależniony od ilości znaków?


PYTANIA OGÓLNE
Czy sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie?
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Jak do nas dojechać?
Czy mamy aktywny kupon Groupon? Czy można skorzystać z kodu na naszej stronie internetowej?
Jak długo trwa realizacja zamówienia w naszym sklepie?
Czy można uzyskać rabat na produkty?
Czy do zrobienia zakupów w FcSklepie niezbędne jest założenie konta?
Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?
W jakiej formie jest możliwe złożenie zamówienia?
Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?
W przypadku chęci otrzymania faktury za złożone zamówienie, w jakiej formie będzie ona wysłana?
Czy jest możliwość dostosowania terminu realizacji do złożonego zamówienia?
Czy nasz sklep stacjonarny jest otwarty również w sobotę?
Czy jest możliwy zakup lub odbiór zamówienia w innych godzinach niż 9-18?
Co w przypadku kiedy nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Czy jest możliwość zrezygnowania z zamówienia po jego złożeniu?
Czy jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu, które zostało już złożone? W jaki sposób można tego dokonać?


PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Czy klient zostanie poinformowany o wysyłce?

Tak, nasz klient otrzymuje mailowe potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego.

Czy wysyłka jest darmowa lub wliczona w koszt produktu?

Przesyłka jest dodatkowo płatna. Szczegóły znajdziecie Państwo na naszej stronie, w dziale Dostawa.

Czy jest możliwa wysyłka za granice kraju?

W porozumieniu z zamawiającym możemy zrealizować wysyłkę do krajów Unii Europejskiej. Prosimy o kontakt e-mailowy w celu ustalenia kosztów dostawy. Koszt dostawy jest uzależniony od państwa, do którego będzie kierowane zamówienie.

Czy jest możliwa płatność kartą w sklepie?

Tak, jest możliwość płatności kartą w naszym sklepie.



PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW FABER CASTELL
Czy są pióra wieczne Faber Castell skierowane dla osób leworęcznych?

Tak, firma Faber Castell posiada pióra wieczne przystosowane do pisania przez osoby leworęczne.

Czy sklep oferuje produkty marki Faber Castell przeznaczone dla dzieci w wieku szkolnym?

Podczas tworzenia asortymentu dla dzieci w wieku 3-13 lat spółka Faber-Castell współpracowała z czołowymi pedagogami w dziedzinie pedagogiki. Priorytetem były nie tylko aspekty twórcze i funkcjonalne, ale także potrzeby różnych grup wiekowych - ćwiczenia małej motoryki, wyobraźni przestrzennej lub pisania ręcznego. W grupach rozwojowych 3+, 6+ i 8+ uwzględniono różnorodność programu umiejętności. Do każdej fazy wieku dziecięcego przygotowano przemyślane i ergonomicznie dostosowane akcesoria do pisania i rysowania.

Na jaki okres udzielana jest gwarancja na produkty i co obejmuje?

Faber Castell udziela standardowo gwarancji na okres 24 miesięcy. Szczegóły gwarancji dostępne są w poniższym linku: http://www.fcsklepl/gw_faber.pdf

Czy w cenę produktu Faber Castell wliczona jest cena za pudełko?

Tak, w cenę produktu jest wliczona cena za pudełko, które jest standardowo dołączane przez producenta oryginalnie.

Czy każdy produkt piśmienniczy zapakowany jest w pudełko firmowe?

Tak, każdy produkt marki Faber Castell jest zapakowany w firmowe pudełko dedykowane do danego artykułu.

Czy oprócz pudełek standardowych producenta, występują inne do wyboru?

W naszej ofercie posiadamy nasze autorskie pudełka prezentowe, zaopatrzone dodatkowo w etui na jeden lub dwa artykuły. Pudełka prezentowe prezentujemy na naszej stronie internetowej. Są odpowiednie dla maksymalnie 3 artykułów.

Czy wszystkie produkty Faber Castell, które są dostępne na stronie internetowej FcSklep są dostępne również w sklepie stacjonarnym od ręki?

W naszym salonie posiadamy część produktów dostępnych z całej oferty firmy Faber Castell. Przed zakupem zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem w celu potwierdzenia dostępności określonego produktu. Czas oczekiwania na zamówienie może wydłużyć się do kilku dni. W takiej sytuacji Klient zostanie powiadomiony droga e-mailową lub telefonicznie.

W jaki sposób należy konserwować pióra wieczne?

Najlepszy sposobem na dokładne wyczyszczenie stalówki jest umieszczenie uprzednio wykręconej całej sekcji przedniej w szklance z wodą i pozostawienie na kilka godzin aż do całkowitego rozpuszczenia atramentu w kanalikach stalówki. Inną metodą jest użycie tłoczka. Umieszczamy go w sekcji przedniej, zanurzamy stalówkę w wodzie i używając tłoczka nabieramy wody (tak samo jak nabiera się atrament). Następnie usuwamy wodę za pomocą tłoczka a czynność powtarzamy co najmniej kilkukrotnie. Po wyczyszczeniu, stalówkę pozostawiamy na około godzinę aż do całkowitego wyschnięcia.



PYTANIA DOTYCZĄCE USŁUGI GRAWEROWANIA PRODUKTÓW FABER CASTELL
Czy usługa grawerowania produktów Faber Castell jest darmowa?

Grawerunek jest dodatkowo płatny. Koszt jednostkowy wykonania usługi grawerowania na produkcie wynosi 39 zł, natomiast koszt tabliczki z grawerem wynosi 59 zł.

Jak długo trwa usługa grawerowania w sklepie stacjonarnym?

Grawerujemy na miejscu od ręki. Grawerowanie jednego produktu trwa około 10 minut.

Jak długo trwa realizacja zamówienia z usługą grawerowania produktów Faber Castell?

W przypadku zakupu produktu z odbiorem osobistym, grawerujemy na miejscu w naszym salonie. Natomiast w przypadku zamówienia produktu na wysyłkę, grawerujemy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Wtedy czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze plus czas dostawy.

W którym miejscu na produkcie znajduje się grawerunek i ile można użyć znaków?

Na produktach, na których możliwe jest wykonanie grawerunku znakujemy następujące miejsca do wyboru: korpus, skuwka i korona. Proponujemy grawerunek w maksymalnie dwóch linijkach na produkcie oraz zgodnie z zasadą: im mniej, tym ładniej i przejrzyściej.

W którym miejscu przymocowana jest tabliczka z dedykacją, w przypadku zestawu prezentowego lub pojedynczego produktu?

Tabliczka z dedykacją mocowana jest w środku wieczka pudełka jeżeli w pudełku występuje wieczko lub przyklejana na ściankę pudełka jeżeli w pudełku nie ma wieczka. Wielkość tabliczki jest dostosowana do wielkości pudełeczka prezentowego.

Co to jest tabliczka? Z jakiego materiału jest wykonana?

Tabliczka jest to samoprzylepny laminat grawerski, który wykonany jest z tworzywa. Tabliczki występują w kolorze złotym i srebrnym - do wyboru przy składaniu zamówienia.

Jaką metodą wykonywany jest grawerunek?

Grawerunek wykonujemy metodą laserową.

Czy grawerować możemy wszystkie produkty Faber Castell?

Niestety nie jest to możliwe. Grawerować możemy tylko część artykułów piśmienniczych; wygrawerować możemy tylko te produkty Faber Castel, które mają metalową powierzchnię oraz przystosowany do działania lasera lakier. Przy każdym produkcie Faber Castell nadającym się do grawerowania znajdziecie Państwo odpowiednią ikonkę oraz możliwość dodania graweru.

Czy klient ma możliwość poza tekstem wygrawerować logo lub grafikę na produkcie czy tabliczce?

Tak, jest możliwość wygrawerowania dodatkowo logo lub grafiki na produkcie/ tabliczce.

W jaki sposób klient może przesłać tekst i logo do wykonania grawerunku na danym produkcie czy na tabliczce?

"Jeżeli grawerujemy jedynie tekst, najprostszą i najszybszą formą realizacji takiego zamówienia jest wykonanie wizualizacji na naszej stronie FcSklep (opcja dostępna przy konkretnym produkcie). Zamówienie na produkt faber Castell z grawerem możecie Państwo złożyć również mailowo. Prosimy w takiej sytuacji o podanie: tekstu do grawerowania, czcionki (ewentualnie wielkości) oraz rozmieszczenia tekstu ( jego wyrównania). Jeżeli chcieliby Państwo wygrawerować logo lub wybraną grafikę, prosimy o przysłanie pliku graficznego w e-mailu. Plik musi być wykonany w grafice wektorowej lub w wysokiej rozdzielczości czarno-białym formacie JPG."

Czy jest możliwość złożenia zamówienia na produkt z usługą grawerowania na wysyłkę z płatnością za pobraniem?

"Niestety, nie ma takiej możliwości. W przypadku produktu grawerowanego Faber Castell jest on nieodwracalnie personalizowany, dlatego nie ma możliwości wysyłki za pobraniem."

Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie na produkt z usługą grawerowania?

"Niestety, nie ma takiej możliwości. W przypadku produktu grawerowanego Faber Castell, zawsze wysyłamy wizualizację do akceptacji na Państwa adres mailowy."

Czy koszt usługi grawerunku jest uzależniony od ilości znaków?

Kwota za usługę jest stała i nie zależy od ilości znaków. Cena graweru dotyczy jednego miejsca (np. skuwa lub korpus) na jednym produkcie.



PYTANIA OGÓLNE
Czy sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie?

Nasz sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie. Inne miasta obsługujemy z pomocą kurierów oraz Poczty Polskiej.

Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Jak do nas dojechać?

Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Warszawie przy Al. Niepodległości 58. Mieści się tylko 160 metrów od metra Wierzbno. Wejście do sklepu znajduje się od strony Al. Niepodległości. Do dyspozycji Klientów udostępniamy parking: nieduży, bezpłatny, na 2-3 samochody dostępny bezpośrednio przy lokalu.

Czy mamy aktywny kupon Groupon? Czy można skorzystać z kodu na naszej stronie internetowej?

Informację dotyczącą oferty naszych produktów przez portal Groupon prosimy o skonsultowanie ze sklepem telefonicznie lub e-mailowo. Oferty zamieszczamy cyklicznie.

Jak długo trwa realizacja zamówienia w naszym sklepie?

Termin realizacji zamówień jest uzależniony od kilku czynników: formy płatności, sposobu dostawy, dostępności produktów lub czy produkt jest grawerowany czy nie. Przykładowo, jeżeli produkt jest dostępny w naszym salonie i nie jest grawerowany, wysyłkę takiego zamówienia realizujemy w ciągu 24h (przy formie płatności za pobraniem lub online, bądź od zaksięgowania środków na naszym koncie w ciągu 24h). W przypadku, jeśli towar nie jest dostępny w naszym magazynie, czas realizacji zostanie wydłużony a klient zostanie poinformowany o opóźnieniu. Informację o czasie realizacji zamówienia można uzyskać również telefonicznie, podając wybrane produkty.

Czy można uzyskać rabat na produkty?

Rabaty są ustalane indywidualnie. Są uzależnione od modeli produktów i zamawianej ilości. Informacji o możliwym rabacie udzielimy drogą mailową.

Czy do zrobienia zakupów w FcSklepie niezbędne jest założenie konta?

Nie, na naszej stronie internetowej nie wymagamy założenia konta. Niezbędne jest jedynie prawidłowe wypełnienie formularza wysyłkowego.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?

Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, pod warunkiem, że produkt nie jest grawerowany a zamówienie jest realizowane z następującą formą płatności: za pobraniem. W innych przypadkach wymagamy zakupów przez naszą stronę www.fcsklep.pl lub poprzez kontakt e-mailem.

W jakiej formie jest możliwe złożenie zamówienia?

Zamówienie możemy złożyć na trzy sposoby: telefonicznie, poprzez naszą stronę internetową lub e-mailowo.

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?

Tak, FcSklep wystawia faktury VAT zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, prosimy o wypełnienie odpowiednich danych w koszyku lub podanie ich obsłudze sklepu stacjonarnego.

W przypadku chęci otrzymania faktury za złożone zamówienie, w jakiej formie będzie ona wysłana?

Standardowo oryginał faktury w formie papierowej wysyłamy razem z zamówieniem w przesyłce. Na prośbę klienta możemy przesłać dokument w formie elektronicznej lub listem poleconym.

Czy jest możliwość dostosowania terminu realizacji do złożonego zamówienia?

Tak, jest możliwość dostosowania terminu realizacji do potrzeb klienta. W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Czy nasz sklep stacjonarny jest otwarty również w sobotę?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dłużej pracujemy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Natomiast zamówienia internetowe przyjmujemy całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Czy jest możliwy zakup lub odbiór zamówienia w innych godzinach niż 9-18?

Zakupy w innych godzinach nie są możliwe. Na wyjątkową prośbę klienta, zamówienie, które jest już opłacone możemy pozostawić do odbioru w ochronie budynku.

Co w przypadku kiedy nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

W przypadku nie otrzymania e-mailowo potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie swojej poczty w folderze spam. W innym wypadku, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sklepem w celu sprawdzenie poprawności wpisanego w formularz adresu e-mailowego.

Czy jest możliwość zrezygnowania z zamówienia po jego złożeniu?

"Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, zamówienie można anulować. W takiej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. W przypadku już opłaconego zamówienia należność zostanie Państwu zwrócona na konto. Natomiast jeśli towar został już wysłany konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem."

Czy jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu, które zostało już złożone? W jaki sposób można tego dokonać?

Jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu do momentu wysyłki zamówienia. Zmian możecie Państwo dokonać przesyłając do nas e-mail lub kontaktując się z nami telefonicznie.

Masz wątpliwości?

Zamów Telefonicznie
+48 (22) 378 48 07
Od momentu nadania w 24h
Szukasz czegoś wyjątkowego?
Pomocnik produktowy
Przeznaczenie:
Przeznaczenie dokładne:
Dostosuj cene