Tak, nasz klient otrzymuje mailowe potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego.
Przesyłka jest dodatkowo płatna. Szczegóły znajdziecie Państwo na naszej stronie, w dziale Dostawa.
W porozumieniu z zamawiającym możemy zrealizować wysyłkę do krajów Unii Europejskiej. Prosimy o kontakt e-mailowy w celu ustalenia kosztów dostawy. Koszt dostawy jest uzależniony od państwa, do którego będzie kierowane zamówienie.
Tak, jest możliwość płatności kartą w naszym sklepie.
Tak, firma Faber Castell posiada pióra wieczne przystosowane do pisania przez osoby leworęczne.
Podczas tworzenia asortymentu dla dzieci w wieku 3-13 lat spółka Faber-Castell współpracowała z czołowymi pedagogami w dziedzinie pedagogiki. Priorytetem były nie tylko aspekty twórcze i funkcjonalne, ale także potrzeby różnych grup wiekowych - ćwiczenia małej motoryki, wyobraźni przestrzennej lub pisania ręcznego. W grupach rozwojowych 3+, 6+ i 8+ uwzględniono różnorodność programu umiejętności. Do każdej fazy wieku dziecięcego przygotowano przemyślane i ergonomicznie dostosowane akcesoria do pisania i rysowania.
Faber Castell udziela standardowo gwarancji na okres 24 miesięcy. Szczegóły gwarancji dostępne są w poniższym linku: http://www.fcsklepl/gw_faber.pdf
Tak, w cenę produktu jest wliczona cena za pudełko, które jest standardowo dołączane przez producenta oryginalnie.
Tak, każdy produkt marki Faber Castell jest zapakowany w firmowe pudełko dedykowane do danego artykułu.
W naszej ofercie posiadamy nasze autorskie pudełka prezentowe, zaopatrzone dodatkowo w etui na jeden lub dwa artykuły. Pudełka prezentowe prezentujemy na naszej stronie internetowej. Są odpowiednie dla maksymalnie 3 artykułów.
W naszym salonie posiadamy część produktów dostępnych z całej oferty firmy Faber Castell. Przed zakupem zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem w celu potwierdzenia dostępności określonego produktu. Czas oczekiwania na zamówienie może wydłużyć się do kilku dni. W takiej sytuacji Klient zostanie powiadomiony droga e-mailową lub telefonicznie.
Najlepszy sposobem na dokładne wyczyszczenie stalówki jest umieszczenie uprzednio wykręconej całej sekcji przedniej w szklance z wodą i pozostawienie na kilka godzin aż do całkowitego rozpuszczenia atramentu w kanalikach stalówki. Inną metodą jest użycie tłoczka. Umieszczamy go w sekcji przedniej, zanurzamy stalówkę w wodzie i używając tłoczka nabieramy wody (tak samo jak nabiera się atrament). Następnie usuwamy wodę za pomocą tłoczka a czynność powtarzamy co najmniej kilkukrotnie. Po wyczyszczeniu, stalówkę pozostawiamy na około godzinę aż do całkowitego wyschnięcia.
Grawerunek jest dodatkowo płatny. Koszt jednostkowy wykonania usługi grawerowania na produkcie wynosi 39 zł, natomiast koszt tabliczki z grawerem wynosi 59 zł.
Grawerujemy na miejscu od ręki. Grawerowanie jednego produktu trwa około 10 minut.
W przypadku zakupu produktu z odbiorem osobistym, grawerujemy na miejscu w naszym salonie. Natomiast w przypadku zamówienia produktu na wysyłkę, grawerujemy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Wtedy czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze plus czas dostawy.
Na produktach, na których możliwe jest wykonanie grawerunku znakujemy następujące miejsca do wyboru: korpus, skuwka i korona. Proponujemy grawerunek w maksymalnie dwóch linijkach na produkcie oraz zgodnie z zasadą: im mniej, tym ładniej i przejrzyściej.
Tabliczka z dedykacją mocowana jest w środku wieczka pudełka jeżeli w pudełku występuje wieczko lub przyklejana na ściankę pudełka jeżeli w pudełku nie ma wieczka. Wielkość tabliczki jest dostosowana do wielkości pudełeczka prezentowego.
Tabliczka jest to samoprzylepny laminat grawerski, który wykonany jest z tworzywa. Tabliczki występują w kolorze złotym i srebrnym - do wyboru przy składaniu zamówienia.
Grawerunek wykonujemy metodą laserową.
Niestety nie jest to możliwe. Grawerować możemy tylko część artykułów piśmienniczych; wygrawerować możemy tylko te produkty Faber Castel, które mają metalową powierzchnię oraz przystosowany do działania lasera lakier. Przy każdym produkcie Faber Castell nadającym się do grawerowania znajdziecie Państwo odpowiednią ikonkę oraz możliwość dodania graweru.
Tak, jest możliwość wygrawerowania dodatkowo logo lub grafiki na produkcie/ tabliczce.
"Jeżeli grawerujemy jedynie tekst, najprostszą i najszybszą formą realizacji takiego zamówienia jest wykonanie wizualizacji na naszej stronie FcSklep (opcja dostępna przy konkretnym produkcie). Zamówienie na produkt faber Castell z grawerem możecie Państwo złożyć również mailowo. Prosimy w takiej sytuacji o podanie: tekstu do grawerowania, czcionki (ewentualnie wielkości) oraz rozmieszczenia tekstu ( jego wyrównania). Jeżeli chcieliby Państwo wygrawerować logo lub wybraną grafikę, prosimy o przysłanie pliku graficznego w e-mailu. Plik musi być wykonany w grafice wektorowej lub w wysokiej rozdzielczości czarno-białym formacie JPG."
"Niestety, nie ma takiej możliwości. W przypadku produktu grawerowanego Faber Castell jest on nieodwracalnie personalizowany, dlatego nie ma możliwości wysyłki za pobraniem."
"Niestety, nie ma takiej możliwości. W przypadku produktu grawerowanego Faber Castell, zawsze wysyłamy wizualizację do akceptacji na Państwa adres mailowy."
Kwota za usługę jest stała i nie zależy od ilości znaków. Cena graweru dotyczy jednego miejsca (np. skuwa lub korpus) na jednym produkcie.
Nasz sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie. Inne miasta obsługujemy z pomocą kurierów oraz Poczty Polskiej.
Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Warszawie przy Al. Niepodległości 58. Mieści się tylko 160 metrów od metra Wierzbno. Wejście do sklepu znajduje się od strony Al. Niepodległości. Do dyspozycji Klientów udostępniamy parking: nieduży, bezpłatny, na 2-3 samochody dostępny bezpośrednio przy lokalu.
Informację dotyczącą oferty naszych produktów przez portal Groupon prosimy o skonsultowanie ze sklepem telefonicznie lub e-mailowo. Oferty zamieszczamy cyklicznie.
Termin realizacji zamówień jest uzależniony od kilku czynników: formy płatności, sposobu dostawy, dostępności produktów lub czy produkt jest grawerowany czy nie. Przykładowo, jeżeli produkt jest dostępny w naszym salonie i nie jest grawerowany, wysyłkę takiego zamówienia realizujemy w ciągu 24h (przy formie płatności za pobraniem lub online, bądź od zaksięgowania środków na naszym koncie w ciągu 24h). W przypadku, jeśli towar nie jest dostępny w naszym magazynie, czas realizacji zostanie wydłużony a klient zostanie poinformowany o opóźnieniu. Informację o czasie realizacji zamówienia można uzyskać również telefonicznie, podając wybrane produkty.
Rabaty są ustalane indywidualnie. Są uzależnione od modeli produktów i zamawianej ilości. Informacji o możliwym rabacie udzielimy drogą mailową.
Nie, na naszej stronie internetowej nie wymagamy założenia konta. Niezbędne jest jedynie prawidłowe wypełnienie formularza wysyłkowego.
Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, pod warunkiem, że produkt nie jest grawerowany a zamówienie jest realizowane z następującą formą płatności: za pobraniem. W innych przypadkach wymagamy zakupów przez naszą stronę www.fcsklep.pl lub poprzez kontakt e-mailem.
Zamówienie możemy złożyć na trzy sposoby: telefonicznie, poprzez naszą stronę internetową lub e-mailowo.
Tak, FcSklep wystawia faktury VAT zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, prosimy o wypełnienie odpowiednich danych w koszyku lub podanie ich obsłudze sklepu stacjonarnego.
Standardowo oryginał faktury w formie papierowej wysyłamy razem z zamówieniem w przesyłce. Na prośbę klienta możemy przesłać dokument w formie elektronicznej lub listem poleconym.
Tak, jest możliwość dostosowania terminu realizacji do potrzeb klienta. W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dłużej pracujemy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Natomiast zamówienia internetowe przyjmujemy całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Zakupy w innych godzinach nie są możliwe. Na wyjątkową prośbę klienta, zamówienie, które jest już opłacone możemy pozostawić do odbioru w ochronie budynku.
W przypadku nie otrzymania e-mailowo potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie swojej poczty w folderze spam. W innym wypadku, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sklepem w celu sprawdzenie poprawności wpisanego w formularz adresu e-mailowego.
"Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, zamówienie można anulować. W takiej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. W przypadku już opłaconego zamówienia należność zostanie Państwu zwrócona na konto. Natomiast jeśli towar został już wysłany konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem."
Jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu do momentu wysyłki zamówienia. Zmian możecie Państwo dokonać przesyłając do nas e-mail lub kontaktując się z nami telefonicznie.